zaterdag 12 maart 2011

Schoffie's Taily Hair

Hallo
Ik heb mijn nieuwe stempel gebruikt.
Van Schoffie's, die heb ik op de open dag bij Nellie Snellen gekocht.
Ik vind het echt een leuke serie, van Nellie.
Het papier is van cross my heart.
en de bloempjes , vlinder, en takje ponsen van Nellie Snellen.
Het lint van joy! Ribbon, en de  randjes lings een Matha Stewart pons.
Dit zijn de copic kleuren.E31, E57, E50, E51, E53, E95, Y11,
Y02, Y28, E71, R15, G02, C5,en het neusje hond 100 en daar ben ik met
met de blender over gegaan is het niet zo zwart.
Groetjes Hellen



3 opmerkingen:

  1. je kaarten zien er super uit hoor, heel lief zo groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Hellen, leuk dat je mijn volger bent geworden, ik nu bij jou ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi leuke kaarten ben benieuwd wat er nog meer op komt erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen